.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظلوميت نخبگان در استان نخبه پرور مازندران

در چند هفته اخير، مازندران کانون تجليل از نخبگان در رشته‌هاي مختلف در سطوح جهاني بوده است؛ از نفر اول و نهم کنکور سراسري گرفته تا نفر دوم المپياد جهاني رايانه.

 متاسفانه در مراسم تجليل از اين نخبگان، به جز مسئولان آموزش و پرورش مازندران و نواحي يک و دو، مردم علاقه‌مند، همکلاسي‌ها و اصحاب رسانه هيچ مسئول استان و شهرستاني در جمع نخبگان حاضر نشده بود.

اين کار باعث شد که صداي رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران هم در بيايد. فياضي از عدم حضور مسئولان شهري و استاني مازندران جهت استقبال از افتخارآفرينان علمي استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مسئولان مازندران نخبگان استان را مورد بي‌مهري قرار دادند.


وي افزود: به رغم دعوت از اکثر مسئولان ارشد استان و شهرستان متاسفانه جز مسئولان شهرستاني هيچ مسئول استاني براي تشويق افتخارآفرينان استان حضور نيافت.

حال بايد ديد طبق عرف حداقل چه کساني بايد در اين مراسم شرکت مي‌کردند:

1- استاندار: استاندار به دليل اينکه بمقام عالي در استان است مي‌بايست در اينگونه مراسم‌ها شرکت کند.

2- رئيس سازمان ملي جوانان: به دليل اينکه ارتباط مستقيم با امور جوانان دارد.

3- رئيس سازمان آموزش و پرورش: چون زير مجموعه کاريش به حساب مي‌آيد.

4- ....

اصولا فلسفه حضور مديران در چنين مراسماتي ارج و قرب نهادن به افرادي است که با تلاش خود باعث سربلندي اين کشور و ملت شده‌اند، فلذا انتظار از حضور مديران و دست اندرکاران خواسته بحقي است که بايد مورد توجه قرار گيرد.

اما جاي خالي مسئولين ارشد استان در آيين و مراسم‌هاي تجليل از نخبگان جوان هر علت و بهانه‌اي که داشته باشد از نظر علاقه مندان و ناظرين مسايل استاني قابل توجيه نيست ؛ البته شايد هم به قول ظريفي که مي‌گفت شايد ما خبر نداريم و تعداد نخبگان برگزيده مازندران آنقدر زياده شده که مسئولين مربوطه هر کدام به برنامه و مراسمي رفته و نمي‌توانند همگي در يک زمان در مکاني مشخص جمع شوند!!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.